System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Konkurs na stanowisko urzędnicze- Strażnik Gminny
OGŁOSZENIE
Na podstawie art.3a ust. 4 i5 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami) oraz Zarządzenia Nr 6/2007 Wójta Gminy Karnice
ogłasza się konkurs na wolne stanowisko urzędnicze
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Strażnik gminny
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem :
1.Wymagania niezbędne :
a) obywatelstwo polskie
b) ukończone 21 lat
c) korzystanie z pełni praw publicznych
d) wykształcenie co najmniej średnie
e) nienaganna opinia
f) pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
g) niekaralność sądowa
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2.Wymagania dodatkowe oraz cechy osobowościowe :
a) odporność na stres,
b) umiejętność i doświadczenie w pracy w grupie ,
c) zdecydowanie i samodzielność w działaniu ,
d) zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami , podwładnymi , przełożonymi i współpracownikami
e) dyspozycyjność,
f) kreatywność , skrupulatność , terminowość , cierpliwość ,
g) poczucie odpowiedzialności,
h) posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień ,
i) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych .
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Strażnika Gminnego, prawa i obowiązki zostały unormowane w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych /Dz.U. Nr 14, poz. 127 z późn. zm./ oraz w Regulaminie Straży Gminnej w Karnicach /regulamin na www.bip.karnice.pl w menu Prawo lokalne-Regulamin.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Kandydat powinien złożyć następujące dokumenty:
a)list motywacyjny,
b)C.V. - życiorys,
c)świadectwa pracy - kserokopie potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
d)zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku strażnika gminnego,
e)oświadczenie o niekaralności i korzystaniu w pełni z praw publicznych, w przypadku zatrudnienia wymagany będzie wypis z Krajowego Rejestru Karnego.
2. List motywacyjny i C.V. powinny być opatrzone klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
V. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 14 lutego 2008 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Karnice, pod adresem: 72-343 Karnice, ul. 11 Marca 7, pokój 1 osobiście lub przesłać pocztą na adres urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko strażnika gminnego,
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym,
VI. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Karnice
VII. Dodatkowe informacje
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Karnicach oraz na tablicy informacyjnej Urzędu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje: tel. 091 38 77 221
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Jankowska | 31-01-2008 11:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 31-01-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 31-01-2008 11:55 |